Telecomhuis

Project details

  • Klant: Telecomhuis.nl biedt u een grote keuze aan telefoonhoesjes, smartphonehoesjes, tablethoesjes, screenprotectors en accessoires.
  • Sector: detailhandel
  • Campaign type: SEO, content marketing
  • Goal: Verhoog de verkoop en naamsbekendheid door middel van contentmarketing, integratie van sociale media, organisch verkeer en conversies
  • Strategy: Maak site zichtbaarder voor het gewenste publiek met een toename van organische , verkeer en conversies.

 

Kort overzicht:

Vanaf het allereerste begin had de klant 3 duidelijke doelen voor ogen, die vervolgens was onze verantwoordelijkheid om te bereiken:

Organisch verkeer steeg met 75%

Conversies van organisch verkeer stegen met 25%

De omzet van organisch verkeer steeg met 25% * deze inkomsten zijn genormaliseerd

Achtergrond:

Wanneer bedrijven nieuwe campagnes starten bij ons bureau, nemen we altijd extra tijd en moeite om het in te korten voor specifieke behoeften die elk bedrijf heeft. De klant in deze casestudy hoopte de omzet te vergroten door zijn toepasselijke doelgroep (websiteverkeer) uit te breiden. We besloten om een ​​tweeledige aanpak te volgen om deze doelen te bereiken. Het eerste deel van dit marketingplan was om een ​​geïntegreerde marketing contentstrategie te gebruiken waarin SEO, Linkbuilding en Social Media zijn verwerkt. We moesten ons ook op concentreren richten , technische verbeteringen op de website van de klant realiseren.